Mijmermomentje 2

Eerder schreef ik al dat ik geloof dat dingen niet zonder reden gebeuren. Nu ontmoet ik de man achter de  inspirerende titel Lopend Stilstaan, de titel die ik een jaar geleden op internet vond. Ik trof hem voor het eerst in den lijve tijdens een Open Coffee-bijeenkomst in mijn woonplaats. Samen elkaar inspireren tijdens een wandeling was de volgende ontmoeting. Twee coaches/trainers aan de wandel. Wat dan opvalt zijn de raakvlakken, de verschillen zijn miniem. Het is aftasten wat kan jij, wat kan ik. Hoe ben jij, hoe ben ik. En al wandelend komen we tot de conclusie dat we meer raakvlakken hebben dan verschillen. En dan is het bezinnen; kunnen en willen we iets gezamenlijk doen?

En nu, nu ben ik voor mijzelf op een rijtje aan het zetten waar mijn kansen en bedreigingen liggen. Ik ben mijn sterktes en zwaktes in kaart aan het brengen. Ik wil mijzelf en mijn bedrijf zo goed mogelijk op de kaart zetten. Kom maar op met die trainingen, coaching of andere opdrachten. Ik ben er klaar voor.

En wat verder ter tafel komt. Dat staat altijd zo leuk in een agenda van een vergadering. Tja, wat komt er verder ter tafel. Ja, ideeën zat; websites die aangepast moeten worden. Reclamemateriaal ontwerpen of, nou ja niet echt ontwerpen maar reclameobjecten verzinnen. Ook leuk. In 2008 had ik zwarte mutsen met geborduurd mijn logo erop. Dan is het hartstikke leuk als je in de winter iemand voorbij ziet schaatsen of aan het hardlopen is met mijn muts op. Nu denk ik aan sjaals. Ik denk aan het laten maken van een beachflag. Zodra ik een workshop of coaching ergens buiten houd dat men direct kan zien aan de beachflag waar iemand moet zijn. Lijkt mij leuk. Maar ook zit ik te denken aan kleine schrijfblokjes met logo of potloden in de vorm van een takje. En ook een oldtimer Landrover Defender staat op het verlanglijstje. Mijn ultieme droom met speciale bestickering. Camouflage in beige met zwart. Vanmorgen zag ik precies een foto van zo’n auto met vergelijkbare bestickering. En dan krijg ik een rilmoment. DE AUTO, precies het model wat ik graag wil en dan ook nog in de kleuren zoals ik die wil. Beige en bruin, de kleuren van Jan Brand Zweetwerk, zwart de achtergrondkleur van B On The Move. Hoe bizar is dat? Ook dit heeft kennelijk zo moeten zijn. Noem het een inspiratiemoment of mijmermoment. Ik kreeg in ieder geval een rilling. Zo’n lekkere😉

Geef een reactie

