Uiterlijkheden

Ik zie mijn gezicht in de spiegel. Tja, een oude kale kop. De snor en de snotsik grijzend. De armen en de borst zwaar behaard. Lichtelijk te zwaar, maar ja voor interimfuncties staat er altijd: “Gezocht, interim manager met overwicht…”. Wat handvaten aan de zijkant van de buik. Geen sixpack maar een vat aan de voorkant. Maar de armen en de benen flink gespierd. Een penis, ook enorm gespierd. In erectieve toestand sla ik er een nachtkastje mee in tweeën. Bodybuilding he. Ik kan er al zes werkschoenen aan hangen.

Bij de bushalte staat een man. Schuchter. 30 hooguit 35 jaar. Zijn haar met gel van opzij naar achteren gekamd. Glad geschoren, ietwat smal gezicht. Zijn armen en borst haarloos, wellicht gewaxt. Wellicht vond zijn partner dat prettig.Wat zou hij wegen? Meer dan 65 kilo kan het niet zijn. Nee, er is geen sixpack op te merken. Donders als ik hem zo eens bekijk kan hij een koprol in een tl-buis maken zo slank is hij eigenlijk. Als ik zo naar zijn kruis kijk zit er ook maar hooguit een pukkeltje. Opwindend zal dat voor de partner dan ook niet zijn denk ik. Maar qua kleding steekt deze man er met kop en schouders bovenuit. Maatwerkkleding, kleding van hoge kwaliteit. dat zie je zo.

Ik zie mijzelf weer in de spiegel. Tja ik ben wat chubby, maar donders ik ben echt lekker!

Geef een reactie

