Passie en lef

Het begon met een droom. Die droom begon meer en meer te leven. Die droom begon vastere vormen aan te nemen. Stilletjes durfde ik hardop te zeggen wat ik dacht. Langzaam, maar gestaag, begon ik steeds meer in mijzelf te geloven. Dit bracht mij bij de eerste stap: de gang naar de Kamer van Koophandel om mijn bedrijf in te laten schrijven als onderneming.

Mijn droom heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben. En ik blijf groeien zowel financieel als geestelijk. Waar ik in het begin moeite had mensen uit te leggen waar ik voor stond, geef ik nu leiderschapstrainingen en vertel ondernemers over mijn positiviteit. Over mijn ontwikkeldrang. Over mijn kansen en uitdagingen. De schroom is volledig weg om op mensen af te stappen en hen te adviseren hoe dingen anders, beter kunnen. Mensen ‘verbind’ ik met elkaar zodra ik voor beiden kansen zie, dit zonder winstoogmerk voor mijzelf. Gunnen is vermenigvuldigen. Gunnen is vertrouwen geven. Dit gunnen zorgt ervoor dat de gunfactor ook een keer mijn kant op komt.

Als we allemaal elkaar wat gunnen wordt deze wereld anders, beter. Ik geloof niet in wonderen, ik reken erop.

Geef een reactie

